mandag 13. august 2007

Oppsummering av ei litt hard helg!!

Helgen startet på en måte allerede på torsdag, for da dro Jonathan til Frosta for å være der hele helga. Utrolig godt må jeg innrømme!!! :)
Jeg var på jobb på fredag, og dro rett hjem og vasket gulv før jeg igjen dro på SATS sammen med Renathe og Hilde. Herregud, jeg trodde nesten jeg skulle dø da treningen var over, timen var så hard, men det ble da godt etter hvert!! Og da dusjen var unnagjort var det med god samvittighet at vinflaska kom på bordet. ;)

Og endelig skulle jeg ut med Lill Anita igjen - er jo 15 mnd siden sist ( hun har jo fått lille Mari på den tiden da). Vi startet rolig, men det ble en utrolig morsom kveld etterhvert!! Da vi kom på Downtown kunne vi jo nesten telle på en hånd hvor mange som var der inne - sikkert flere vakter enn gjester... Vi bestemte oss for å gå en tur på Solsiden, og der havna vi på Søstrene Karlsen. Bra stemning, lønningspils-dag! Etter hvert somlet vi oss tilbake til DT, etter å ha pratet med en god del folk på tur over Blomsterbroen. Var heldigvis mye mer folk på Dt nå, og det ble kjempegøy der nede i kjelleren!! Kom vel hjem i 0430-tida.., og da var senga god å finne! :)

Like etter at jeg sto opp på lørdag, litt småuggen, ringte det på døra. Jeg turte ikke å åpne, ante jo ikke hvem det var, og ikke hvem som helst får se meg i bare handduken, vet dere!!! Men jeg hadde en mistanke oma t det var Veronica (nabo) da, så jeg ringte henne og hun kunne jo bekrefte at det var hun som sto utenfor døra da - og da var det greit å låse opp likevel!
Hun ville ha meg med på Solsiden for å nyte sola der, og jeg er jo ikke så veldig vanskelig å få med på sånt når jeg har mulighet. Derfor kom jeg med fort inn i dusjen, og ut igjen, før jeg satte nesa mot the sunny side :) Der ble vi sittende leeenge, før vi gikk en runde på senteret og dro en tur på Torget. Så dro vi tilbake til Solsiden for å sitte der enda mer :) :) For mat må man jo ha, selv om man har barnefri!!!

Lørdagskvelden ble det samling av folk fra studentbyen inne hos meg. Plutselig var vi jo mange som hadde barnefri samtidig, og det er jo morsomt! Dette endte jo med at jeg igjen havna på Downtown da! Men denne dagen var det mye mer folk og god stemning! Vi var så og si bare nede på JubaJubar, hvor det bare spilles norsk musikk. Renathe spurte meg like før det stengte: "Si meg, Marie, er det en sang du ikke har synget med til i kveld?"...og det var d nok ikke - tror jeg sang hele tiden, jeg!!



Nattbussen er en fin ting, iallefall den siste som går kl 04.00! Vi klarte å samle oss, og kom oss vel hjem igjen på Moholt. :)


Søndag var en litt sliten dag, selv om formen var ok. Gutten henta jeg på Stjørdal, hvor jeg møtte foreldrene mine. Han hadde hatt ei bra helg, og det hadde jeg også! :)
Ble tidlig kveld på søndag da, for å lade opp til en ny uke...og ja, det var tungt å stå opp i dag!!!

Så må jeg bare fortelle om det rare været i dag!! Jeg skulle i vaskekjelleren i naboblokka og sto ute og snakket med nabo-Kari, og vi snakket om det rare lyset som var ute. Jeg sa jeg ville gå i vasken med en gang, for det ble sikkert regn snart. Jeg kjente to regndråper før jeg kom inn i naboblokka, men da jeg skulle gå tilbake - DÆVEN; for et vær!!!!!! Det plasket ned, himmelen hadde visst åpnet alt som var, liksom!! Vi sprang tilbake til blokka, og da vi sto under taket her, så det ut som vi hadde kommet rett ut fra dusjen -med klærne på!! Men det var ganske morsomt også da!! Her er beviset på at jeg tåler litt regn:













Ingen kommentarer: