søndag 4. januar 2009

Snart bursdag..!

Herregud, så fort tiden går!!
Skjønner ikke hvor det blir av årene, jeg - og det går jo bare fortere og fortere!! Dette sier jo alle da, men det er jo faktisk sant!!!

Sitter og funderer over hva jeg ønsker meg, og finner ut at lista er lagt høyt!! *ler*
Eller, er vel ikke en direkte ønskeliste til bursdagen, men en generell litste over ting jeg bare ikke har råd til å kjøpe akkurat nå!
Har i tillegg lest ferdig alle tre bøkene om "Nynnes dagbok" (anbefales!!), og blitt litt påvirket av hennes måter å sette opp livet i lister på....!

Men ønsker meg i allefall:
- flybilletter til Oslo i april (skjønner ikke hvordan jeg ska få råd til den turen, men teaterbillettene er jo allerede kjøpt og betalt).
- "gavekort" på hotellovernattinger i Oslo i april (må jo sove en plass i løpet av helga også!!)
- Helly Hansen vintersko (sviiindyre, men veldig fine. Og det er jo faktisk minusgrader ute nå!!)
- Dunjakke (en svart en... finner ingen på salg som jeg har råd til. Jakken må være svart, så den passer til den røde lua mi.. ;) )
-Betalt husleie, sfo-kontigent, strømregning, studielån, billån, telefonregning osv....
- Hund...?? (erstatter for at jeg er skikkelig babysyk)
- Butler... *knis*
- Og aller mest, selvfølgelig - DRØMMEMANNEN, med stor M!! <3 Men det er vel for mye å be om..... :S

Kommer tilbake med mer hvis det dukker opp mer i mitt lille hode!! :)

Ingen kommentarer: