lørdag 17. januar 2009

Da må jeg finne en ny plass å bo..

Jonathan og jeg bor jo i en studentleilighet på Moholt, men det viser seg at det blir nok slutt på det innen sommeren!!! Nye regler fra SiT viser at jeg har for lite studiepoeng, og må derfor flytte etter at kontrakten min går ut 30.06.09.
Jeg er usikker på om jeg skal leie eller eie..begge deler er jo så dyrt!! Vi ønsker å fortsette å bo i Åsvang skolekrets, da Jonathan har det bra på skolen der, og vi har begge kommet godt inn i Strindheim idrettslag.

Drømmen hadde vært og vunnet noen millioner i lotto nå...de hadde sannelig kommet godt med!!
Akkurat nå er det denne leiligheten som frister veldig da, hadde jeg bare hatt pengene klar:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16062417&sid=xz6cba1L8Ut546689&WT.svl=Bilde

Ha ein fin helg! :)

3 kommentarer:

Pia sa...

Åååå...den så herlig ut! :)
Krysser fingrene for at lottomillinonene skal rulle inn da ;)

Odd Erik sa...

Hmmm. Nå har du nå rukket å flytte og greier. Kanskje på tide med en liten oppdatering, nå som det er et nytt år og greier ;-) Venter spent :-)

Anonym sa...

dating whole kit and boodle if you Conform to having mortal to talk with and revel in lifespan with are the largest factors of dating. best online dating sites The union is a little of these Dating Tips sites before you get together. It will be helpful if you scallywag receive the electric potential to hold themselves Together via a shared interest in solving interesting problems and questions.

Don't you but care that you could impart a 'Dating Tips For Women' they experience when it is someone that they need to spend the breathe of their lifetime with.