torsdag 29. mai 2008

Utfordringen 2

Enda en ufordring fra Ingrid:

"Pick up the nearest book.Open on page 123. Find the fifth sentence. Post the next three sentences. Tag minimum two people, and acknowledge who tagged you."

Boken ble Berlinerpoplene:
"Det er meg. Jeg ringer bare for å si at mor...nei..farmoren din har fått slag. Det er ikke sikkert hun står over, sier de. Jeg tenkte kanskje... at du ville se henne. Du får finne ut av det selv, jeg ville bare fortelle deg det." Har ikke så mange på blogg-lista, men sender utfordingen til aasmundsen.org.

1 kommentar:

Anonym sa...

Boken ble Tirsdager med Morrie, av Mitch Albom:

"Beleiringen varte i flere uker. Og den kunne ha vart enda lengre om ikke Morrie hadde kommet forbi bygningen og en av okkupantene hadde kjent igjen yndlingslæreren sin og ropt at han skulle komme seg inn gjennom vinduet. En time senere krabbet Morrie ut gjennom vinduet med en liste over hva okkupantene ønsket. Han tok med listen til dekanus, og konflikten løste seg."

La det ut i min blogg og :-)

Jeg syns det var litt "nifs" tekst fra boka di. Teksten fra boka mi var jo bare teit. Hehe